user_mobilelogo

Jelikož je v recenzích na odpověď pouze 255 znaků, uvádím dopis zde.

Vážená paní Kušková, děkuji za Váš názor, na který máte plné právo a dovolte mi prosím sdělit také ten můj.

Když jste přišla do restaurace a požádala o horkou vodu na čaj, byl možná manžel udivený, jelikož nosit do restaurace vlastní nápoje není obvyklé. Zapomněla jste napsat, že poté, co jste řekla, že jde o čaj bylinkový, manžel Vám sám nabídl a donesl sítko na sypaný čaj a vodu Vám přinesl. V žádném případě Vám na účet nenapsal 30,--Kč. Tato částka je opravdu za čaj, ale z čerstvého zázvoru s medem, který jste si v restauraci objednala, nikoliv za horkou vodu!

Je dobře, že jste si schovala účtenku, alespoň si můžete dohledat, že jste zaplatili jen za služby, které jste měli písemnou formou na silvestrovský pobyt objednané. To, že jste všech objednaných služeb nevyužili, je Vaše věc. Byli tací z Vaší skupiny, kteří si pobyt naopak prodloužili.

Hledět na zákazníky vnímáme jako základní povinnost obsluhujícího personálu. Hlídat, zda mají hosté vše a jsou spokojení, považujeme za prioritní. Pokud jsme byli všímaví příliš, omlouváme se.

Přijela jste k nám do penzionu již podruhé !! se skupinou, která u nás trávila silvestrovský pobyt popáté a proto my i naše dcera máme k mnohým hostům z této skupiny přátelský vztah a tak si dcera na požádání právě těchto hostů dovolila si k vám přisednout a hrát hry a účastnit se zábavy. Mnohokrát jsme byli k tomuto stolu pozváni i my, což jsme vzhledem ke svým povinnostem odmítli. Až poslední večer jsme si již přisedli a bylo to velmi příjemné.

Nevím, jak se pozná výhodný host, když všichni platí za ubytování i stravu stejně. Spíš mě napadá rčení „co vydáš, se ti vrací“……….

A ještě k recenzím. Samozřejmě má každý právo napsat svůj názor. V případě kdy může poslat hodnocení kdokoliv, aniž by u nás skutečně bydlel, je hodnocení z mého pohledu ne zcela důvěryhodné. Může v podstatě hodnotit kdokoli a jeho úmysl může být také různý. Pokud si za svým názorem stojím, nevidím důvod své jméno na požádání neuvést. Pokud ho odmítá uvést, může za hodnocením být konkurenční boj nebo např. závist člověka ze sousedství, čímž nechci tvrdit, že hodnocení pana Kamila bylo motivováno tímto úmyslem.

Jsem potěšena, že jsme Vás alespoň kvalitou kuchyně nezklamali.

Ctíme zásadu „náš zákazník, náš pán“, ale jsme jen lidé a občas je nutné si i k zákazníkovi vymezit hranice. Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Je nám líto, že jste byli nespokojení a děkujeme za každé slovo Vaší recenze. Přejeme Vám, ať jste příští volbou rekreačního zařízení více spokojení. Kubešová

Jak se k nám dostanete

Penzion Harmonie
Rohanov 10
383 01 Prachatice

Martina a Roman Kubešovi
Tel. + 420 388 311 648
Mob. + 420 773 585 870
Mob. + 420 603 893 816
E-mail: Martinalotos@seznam.cz wifi free
GPS: 48°58'30.303"N, 14°02´12.537"E

Zobrazit polohu na Mapy.cz

Ubytování na Šumavě

 

Fotogalerie

fotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogaleriefotogalerie